lauantai 8. toukokuuta 2010

SATA TOTUUTTA MINUSTA

1. Rakastuessani RAKASTUN todella. Tämä on tapahtunut erittäin harvoin=)
2. Olen "vain" avovaimo.
3. Olen myös leski kuudetta vuotta.
4. Naimisiin EN aio enää mennä!
5. Lapsia minulla on 6.
6. Avomiehelläni ja minulla 2 yhteistä. 4 ensimmäisen isää ei enää ole.
7. Laihduin täysin takaisin omiin mittoihin vasta 4.n lapsen jälkeen.
8. Ja sain taas liikaa kannettavaa 6.n lapsen jälkeen=(
9. Olen päättänyt muuttaa elämäntapani terveellisiksi jo vaikka kuinka monta kertaa.
10. Myös liikuntaa päätän lisätä USEIN, mutten "ehdi".
11. Olen perso makealle, varsinkin suklaalle...
12. Olen ainoa lapsi
13. Asuin koko lapsuuteni äitini kanssa.
14. Isää näin erittäin harvoin
15. Minulla on 2 velipuolta, jotka todella ovat niitä puolia, isän puolelta.
16. Isäni on kuollut 7 vuotta sitten
17. Muutin kotoa 15 vuotiaana 400km päähän 4 vanhimman lapsen isän kanssa.
18. Menin naimisiin 22 vuotiaana
19. Olin synnyttänyt 2 lasta
20. Synnytykseni ovat nopeita, jopa syöksysynnytyksiä..Pelkäsin aina synnyttäväni kotiin..
21. Olen ikuinen "vauvakuumeinen"
22. Mieheni onneksi ei=)
23. Mieheni kutsuu minua vieraille ihmisille vaimoksi, mitähän sekin tahtoo sanoa???
24. Olen itsepäinen, itsepäinen ja erittäin itsepäinen
25. Jos tahdon jotain, se pitää tapahtua heti!
26. Olen oppinut joustamaan VÄHÄN.
27. Haluaisin oppia sitä taitoa enemmän.
28. Minulla pitää olla aina joku hellittävänä.
29. Tahtoisin lisää lapsia, mutten halua olla enää raskaana. Koira?=)
30. Tulevaisuus pelottaa välillä.
31. Suunnitelmat siitä mikä minusta tulee isona, tulee ja menee.
     1 toive on pieneen metallipajaan takomaan ja sorvailemaan yms.
32. Nyt olen päättänyt olla jatkossakin kotiäiti.
33. Olen sitä ollut jo 15 vuotta.
34. 3:tta lasta odottaessa minulla oli kyllä 6kk ajan 2 hoitolasta.
35. EI tule enää.
36. Tykkäsin lapsista, mutten työnkuvasta aina.
37. Olen sosiaalinen, tykkään ihmisistä.
38. Ajoin ajokortin vasta 27 vuotiaana.
39. Pääsin inssin läpi ekalla  kerralla.
40. Valitsen ystävät tarkkaan.
41. Harmikseni puhun ei niin tutuille ihmisillekin "harkitsematta" omasta elämästäni.
42. En voi sietää teeskentelyä.
43. Itse olen aina oma itseni ( Johtuu varmaan siitä, etten kestä tekopyhyyttä, mutta kestääkö kukaan?)
44. Kaikki ystäväni ovat palanneet työelämään.
45. Silti en jaksa/halua välttämättä solmia uusia ystävyyssuhteita yhtä helposti, kuin nuorempana.
      Joskin uudet ystävät aina tervetulleita.
46. Näen ystäviäni luvattoman harvoin!
47. Puhun puhelimessa menetetyn ajan=)
48. Soitan mieheni kanssa puolin ja toisin jokaisen työpäivän aikana.
49. Uskon karmanlakiin, en usko uskovani muuhun.
50. Paitsi siihen, että kaikella on tarkoituksensa!
51. Olen jokapaikanhöylä, teen paljon. Mutta osaan myös rauhoittua ja vaan! olla.
52. Illalla käperryn miehen kainaloon katsomaan tv:tä
53. Olen tehokkain aamulla!!
54. Vihaan kahvin makua.
55. Mutta yritän sitä edelleen opetella juomaan..
56. Olen riippuvainen Pepsi maxista.
57. Vieläkin enemmän kuin kahvia vihaan teetä.
58. Hernekeitto on ainoa ruoka, jota en suostu syömään.
59. Yritän maistaa kaikkea, mitä tarjotaan.
60. Opiskelin metallialaa ennen lapsia, josta sain paperit.
      Työtä en alalla ehtinyt tekemään.
61. En tee asioita muiden mieliksi, jos se tuntuu itsestä epämiellyttävältä.
62. Muuta kuin lasten puolesta hyppäisin kaivoon (kukapa ei?)
63. Olen välillä liian neuroottinen.
64. Mietin liikaa asioita ja käperryn omaan myttyyn hetkeksi ajatuksineni.
65. Olen oppinut nykyisin ottamaan rennommin, en ajattele liikaa..
66. Olen avoin, useimmiten positiivinen.
67. Ennen imuroin ja pesin lattiat joka päivä.
68. Nykyisin en ehdi/jaksa/viitsi.
69. Haluan että koti on aina perussiisti.
70. En kuitenkaan siinä onnistu, asiaahan ei auta siivousvimmainen anoppi.
71. Olen 180cm pitkä ( jossen ole jo kutistunut ;) Ikäni puolesta ei vielä pitäisi)
72. Lapsillani on ihanat isovanhemmat, oma äitini ja nykyisen mieheni vanhemmat.
73. Olemme olleet yhdessä avomieheni kanssa reilu 5 vuotta.
74. Päivääkään elämästäni EN vaihtaisi pois.
75. Kaikki se on mielestäni tehnyt minusta MINUT.
76. Minulla on 1 ihana kummipoika 12v
77. Lapsena en kaivannut siskoa/veljeä, nyt aikuisena ihailen sisarusten välejä.
78. Minulla oli onneksi lapsena aina kavereita, ystävystyn helposti.
79. Olen asunut 14 eri paikassa , nyt tuntuu että olen KOTONA!
80. Miehissä tykkään pilkkeestä silmäkulmassa, jota en osaa selittää. Sitä vain on tai ei!
81. Minulla on 3 tatuointia.
82. Olen romanttinen..Mutten tykkää naisten nyyhkyleffoista. Tylsistyn.
83. Miehessä löytyy vähemmän romanttista puolta.
84. Molemmat nautimme kyllä kynttilän valosta/tunnelmasta.
85. Olen perhekeskeinen, perheeni on tärkein!!
86. Kaiken muun ehdin myöhemminkin.
87. Olen oppinut iän myötä hillitsemään itseäni.
88. Ärsyynnyn suhteellisen helposti, yleensä ihmisten ajattelemattomuudesta.
89. En ole kuitenkaan riidanhaluinen.
90. Minua ei ole kiusattu koulussa, enkä ole itse ollut kiusaaja. En ainakaan koe olleeni kumpaakaan.
91. Pelkään, että joku omista lapsistani joskus on jompaakumpaa!
92. Lapsilleni opetan mielestäni elämän perusarvoja.
93. Toivon joskus olevani mummi<3
94. Itselläni on vain toinen mummi elossa.
95. Meillä on aika pieni suku.
96. Menetyksiä on ollut liian monta=(
97. Toivon, että lapseni pysyvät yhtä tasapainoisina menetyksistään huolimatta, kuin tähänkin asti.
98. Uskon, että läheinen lämmin suhde lapsiini antaa turvallisen lapsuuden ja kantaa heitä elämässä eteenpäin.
99. Olen miehestäni ylpeä, hän otti 4 lasta omikseen. Ilman ongelmia tämä ei tapahtunut.
      Mutta hatunnoston ansaitsee. Olemme PERHE! Kaikilla lapsillani on isä<3
100. Onnellisin olen siitä, että hän näki minun olevan kaiken sen arvoinen <3<3<3

Äitienpäivälahjaksi sain monen monta suloista pienten käsien rutistamaa halausta, suppusuiden muiskauttamaa pusua, kauneimpia hymyjä ikinä.
Itsetehtyjä kortteja ja runoista parhaat, ne itse keksityt<3
Sänkyyn kahvit ja aamupalan ja sydämen muotoisen geisha laatikon pullollaan suklaata.
Ja tämän pallon, jossa meidän kaikkien muumi suosikki:
Haisuli ;)







ILOISTA JA LEPPOISAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE<3 ILOA PÄIVÄÄN MYÖS KAIKILLE NAISILLE.

9 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

Jännä juttu kun luin tätä, minulla ja sinulla on monta yhteistä asiaa..:) En taida kuitenkaan osata 100 asiaa keksiä,mutta sulle voin tähän sanoa itsestäni muutaman,jotka meillä on samaa

- Olen ainoa lapsi
- Asuin ja kasvoin äitini kanssa
- Muutin pois kotoa 17 vuotiaana (melkein lähelle)
- Olen perso makealle
-olen päättänyt parantaa elämäntapoja sen sata kertaa..
-Olen kans asunut hirveän monessa paikkaa, en edes muista.
Jnee..

Hyvää Äiteenpäivää!

sarppa kirjoitti...

Mukavia nämä,missä pitää itsestä kertoa.Tulee blogin pitäjä hieman tutummaksi! :) Minullakin löytyy muutamia samoja juttuja! :)

Oikein mukavaa äitienpäivää sinulle! :)

Viivu kirjoitti...

Ihania asioita! Ja nostan täällä itsekkin hattua miehellesi :)

Oikein iloista äitienpäivää sinulle!!!

Onnenkyynel kirjoitti...

Liisa: Itsekin kun muiden omia lukenut, huomaa paljon samaa=) Pitäis isolla joukolla parantaa elämäntapoja, haaste?!

Sarppa: Itsekin ihastunut juttuihin muiden blogeissa..Niiden innoittamana itsekin:)

Viivu: Tykkäsin kovasti sinun listasta. Olet selvästi iloinen ja elämänmyönteinen ihminen.
Jep, tuo pulikkaani sen ansaitsee<3<3

SUPERIHANAA ja leppoisaa äitienpäivää teille kaikille<3

Onnenkyynel kirjoitti...

Jep, kiva..Tää soomenkieli on hyvin hanskassa...Jos nyt joku ei minua jymmärrä..Oli kyse siis toisesta puOlikkaastani. Koettakaa taaaaas kestää mun nopeat sormet ja oikeinkirjoitus taidot..

Eena kirjoitti...

"Hernekeitto on ainoa ruoka, jota en suostu syömään." Siihen yhdyn minäkin täysin, se suorastaan pomppasi silmille tuolta.

Paljon on sinulle ehtinyt elämän aikana tapahtua, niin surullisia kuin onnellisiakin asioita. Ja komppaan Viivua, aikamoisen partnerin olet itsellesi löytänyt! :) Onnekasta alkavaa viikkoa teidän suurperheeseen!

Onnenkyynel kirjoitti...

Waau, onko muillakin hernekeittokammoa;) Minun kammoani aina ihmetellään.
Mutta, näin se on vaan.

Löysin aarrelaatikostani vanhan äitienpäiväkortin.
Olin sen itse omalle äidilleni kirjoittanut.
Itsekeksityssä runossa oli kohta,
jota ei voinut huvittumatta lukea:
"Hernesoppaa en voi syödä.."
Ja muuten riimittyi hyvin sinne väliin, vaikka oli vähäsen ohi aiheen;)

Aurinkoa viikkoon!

Riikka kirjoitti...

Moikka,
ja kiva kun kävit kommentoimassa blogissani:)!
Tuu ihmeessä joskus pistäytymään kirppis51llä jos siitä kerran ohi ajelet:).Niin ja tietysti tonne markkinoille helatorstaina=).
Terkuin,Riikka joka muuten tykkää kovasti hernekeitosta=),mutta ei suostu äyriäisiä tai muuta vastaavaa suuhunsa laittamaan...

mammamiau kirjoitti...

Ihana lista! Kiitos kunniasta saada tutustua sinuun tarkemmin ja hatun noston saa teidän isäntä täältäkin...neljälle antoi sydämensä ja nyt olette perhe kera uusien pikkuihmeiden =)

Halauksin, Mi-Ma