maanantai 24. tammikuuta 2011

Hyvää ja hyvää tuuria, vai oliko se sittenki hyvää ja huonoa????

Sattuipa eräänä Lauantaina sydämen kodissa..

Aamulla anoppi soitteli 3 pienimmän, kyllä, kaikkien 3 pienimmän perään ja huuteli yökylään.
Siis mitä. Ei yhtään haittaa hetkellinen hulluuskohtaus siellä päässä,
olinhan suostunut jo aiemmin, että 2 pienintä voi ottaa silloin, kun haluaa.
Jebu, tosi diplomaattista multa;)
Nyt mummolareissuun pääsikin puolet katraasta, whou.


Lauantai-illan ja sunnuntaiaamun kiireetontä tunnelmaa fiilistellen, leppoisaakin löysempi mieliala päässä pyörien, ajelin reppuselkäiset tohikaiset 40km päähän.
Pusutin ja liihottelin yksikseni Myyrmanniin.
En edes ostanut yhtikäs mitään,
vaan silti olotila oli mitä mahtavin.
Nappasin subin matkaan, herkuttelin vailla huonoa omaatuntoa ja ajelin miehen luo takaisin kotiin.


Siinä sitä pyörittiin vanhempien lasten kanssa ihmetellen ja pähkäillen.
Kun mies ehdotti, että lähdetään syömään Karkkilaan.
Sinne siis, lisää ruokaa ;)
Pojat jäi kotiin keskenään, tää tarjous oli jotaan mistä ei voinu kieltäytyä.
Kaksin syömään.
Pojat saivat peliluvan, vaikkei ollu pelipäiväkään.
Niin ei heit harmittanu yhtään, ettei otettu mukaan.
Ruoka oli jälleen kerran niin hyvää, että vieläki voi suussa maistaa.NAmps.


Kotimatkalla mies kysyi haluanko yhdelle lähikuppilaan, no totta mooses, olihan mulla oma shaufföörikin.
Aivan ihanaa.

Kotona vuokrattiin netistä kauhutrilleri Shelter.
Hyytävän psykologinen trilssu, tutisin Ektorpissani yksin ja mun kauhuleffafriikkini nukahti viereen sohvalle, kun oli niin tylsää..
Tylsää hetkeä sai kyllä oikeasti hakea tosta pätkästä,
ei sellasta ollut.
Piti ihan hyvin otteessaan.

Parasta oli, realitykauhu, jota tarjosi kesken mojovimman juonipaljastuksen Plom, sähkökatkos.
Ja oli jo pimeää..
Voitte uskoa, että pissin melkeen housuun ja pompin ku säikky gaselli kaapille fikkaria hakemaan.
Miehellä ehkä pikkasen mielenkiinto heräs siinä vaiheessa ja näytti huvittuneena seuraavan mun puolihysteeristä esitystäni, joka kiehto enemmän ku leffa.

Isommat pojatkin hilautui alas ihmettelemään..
Ja nauroivat äidillensä, jonka löysivät pissalta taskulamppu sylissä.
Mietin, että ei tämmöstä oikeesti satu ja just niin oikeella kohilla, vaan nyt kävi aikamoinen tuuri, viitaten otsikkooni ;)
Sainpahan kunnon jännitystä, mitä odotin.
Leffan loppuun istuin visusti lamppu sylissä ja jännitystä riitti kyllä loppu teksteihin asti.

Jollain piti saada jännitys purettua, niin laitoin popit paukkamaan ja tanssin tunnin.
Mies istui vieressä ja katsoi ressukka äänettömällä putousta, vaan ei tuo halunnu toiseenkaan huoneeseen mennä, joten..
Toivoa saattaa, että teki mieli edes puolittaisia katseita luoda tanssahtelevaan siippaanki.
Loppuilta meni Singstarin ja juttelun merkeissä,
joskin mies painui peliluolaansa, kun mulla alkoi silmiä painaa.

Aamulla käytiin syömässä taas, yhtä syömistä.
Klaukkalassa tällä kertaa Ararat, tykätään kumpikin ja eihän klaukkalasta voi poistua käymättä viirillä.
Täydellinen rentoutus vuorokausi päättyi vieläki täydellisemmin.

Haukoin hetken henkeä kirppiksellä, hieraisin silmiä ja nappasin tään niin mun vitriinikaappini matkaan.
Hinta se pisti hapelle ja todella positiivisessa mielessä :)



Kaapin vasemmalla sivulla on vielä lamppu, jonka mies lupasi joku päivä siirtää pois välistä, niin et kaapin saa kunnolla nurkkaan.
Onneksi löytyy sähkärinkin paprut, niin ei tarvita sähkäriä kaappiostoksen takia erikseen tilata, sit oliskin tullut jo kalliimmaksi.



Ja erityisonnellinen olen vielä siitä, miten hyvin sopii noiden baarijakkaroiden kanssa, jotka tason alla. IHANAA.



Nyt se on vaan niin, että mulla taitaa kohta GreenGate neitsyyskin mennä..
Tää vitriini nyt kovasti niitä kutsuu..

2 näitä




2 näitä





2 näitä


Ja 2 näitä




Söpöstyksiä eikös?


Makustelen vielä hetken, onko tää nyt varmasti mun juttuni ja sorrun vasta sitten kun oon varma =)
Oon kyllä taistellu aika pitkään vastaan, katotaan sorrunko nyt..

Tai olishan nämäki..Hmmmm..Ihanat.. Riviera Maison mukeja, jos niitä vielä jostain sais ongittua...Nää vois olla enempi mun keittiön juttu.
Nuo vaan aina houkuttelee mokomat GG:n hempeydet..



Jokatapuaksessa, niin tai näin, kevääksi on saatava kuistikaffeille uusia mukeja. Se on nyt päätetty=)
Viihtyyhän sitä paljon paremmin kauniin mukin seurassa.
Katsokaa nyt mikä kutsuva tyhjä hyllytilakin niille jäi...




Kumpaa pitäis valita???

Melkein pääsi riemunkiljahus siitä, kun huomasin kurkata lukijamäärää, siis WAU. Ihanaiset lukijaiseni, mieletöntä.
En kyllä olis ikuna uskaltanu arvatakaan, että näin montaa ihmistä kiinnostaa kuulostella juttujani.
SUURENSUURI halaus jokaiselle, kiitän teitä jokaista hirmuisesti.
Teette tästä niin kivan lisän arkeeni.

Ihania olette ja te kaksi Heli ja Anskuliini ansaitsette tällä kertaa sen suurimman kiitoksen.
Tunnustuksista tulin vieläkin paremmalle tuulelle, jos enää mahdollista.
Mulla oli täydellinen viikonloppu ja viimeisen sokerisen siirappisen silauksen antoi teidän ojentamat tunnustukset siitä, etten tee tätä ihan vaan omaksi huvikseni, vaan joku muukin pääsee tästä blogipahasestani oikeasti nauttimaan. KIITOS naiset ♥
Vain kaikkea hyvää jokaisen viikkoon ♥

25 kommenttia:

Sanna-Riikka kirjoitti...

Voi jukra, kuinka hyvä mieli tulikaan, kun luki sun postauksen!!!! On ihan kauheen kivaa, kun joskus onnistaa ja onnistuu!!!

Greengatet ihania, mä en oo vielä kanssa sortunut, mutta mieli tekisi, joku niissä vain kiehtoo, mutta eivät kanssa ole ihan mun juttuni, vai????

Vitjat mikä trilleri teillä on ollut tuo elokuvan katsomis ilta, mää olisin varmaan juossu peittojen alle piiloon ja ollu siellä seuraavaan aamuun;)

Mukavaa viikkoa teille sinne päin!!!

Onnenkyynel kirjoitti...

Juuh, näin se menee Sanna-Riikka, joskus vaan onnekantamoinen kyyvissä =)
GreenGatet vaan saa jonku makuhermon sykähtelemään, mikä lie.
Mä kanssa luulen, ettei ne blogin välityksellä saadun kuvan mukaan oo välttämäti sun juttus, vai oisko kuitenki ;)

Mietin kuule 2 kertaa, enneku laitoin tietokoneen uusiks tulille ja kaivoin historiikista leffan uudestaan katottavaksi ;)

Mun mies vielä harrastaa mun pelottelua näillä turvattomilla hetkillä, sadisti ;)*
Aina on jostaan yhessä katotusta kauhusta jotaan vetää hihasta sil mun paniikin hetkellä viel lisämausteeksi }=O

Janica kirjoitti...

Uusi lukija ilmoittautuu..tänä aamuna löysin sun blogin ja lukijaksi jäin:) ja tämä juttuhan oli ihan sika hyvä, mä nauroin...mulla olis kyllä käynyt ihan samalla tavalla ton kauhuleffan kans ja kuinka sopivasti sit sammus ne valotkin vielä...kylläpäs olet kauniin kaapiin löytänyt, mua harmittaa vieläkin, kun näin kans kirppiksellä tollasen samanmoisen kaapin ja hintaa oli 40 euroo, jätin sit ostamatta, menin kahden päivän päästä uudelleen katsomaan, et vieläkö kaappi oli siellä, no ei ollut...ei ollut kovinkaan kaukana, etten huutanut, mitä tästä opimme, ei kannata miettiä, vaan ostaa heti. Mulla on samanlainen suhde kun sulla noihin greengate-juttuihin, ne on niin ihania, mut mä en tiiä, et onks ne kuitenkaan mun juttu.
Saako tiedustella, miten teet ton sydän-merkin???
Mukavaa viikon jatkoa!!! :)

Riitta kirjoitti...

Mäkin tulin yosi hyvllä mielelle sun postauksesta! Voin sielujeni silmillä kuvitella tilanteen kun sähköt meni poikki ,HIH ;)
Mullakin noi GreenGatet kutsuu aina kauppojen hyllyillä, vielä olen selvinnyt kauniilla pyyhkeillä mut noi kupit olis niin herkut kesäisiin kahvi/teehetkiin !
Iloista viikon alkua sinulle !

kisu kirjoitti...

Ihana postaus! Mukavan kuuloinen ja leppoinenkin lauantai teillä ollut.
Mun pää/hermot ei kestä yhtään kauhuleffojen katselua ja jos jotain vähän rajumpaa katselen, olisi sähkökatkos saanut mut kyllä täydellisen kauhun valtaan...

Ihana kaappilöytö.
Mä olen GG:n kippoihin sortunut, ainakin muutamia kippoja olen ajatellut vielä hankkia. Ihania on noi RM:n kipotkin, niitäkin olisi kyllä kiva hankkia. Sitten pitäisi kyllä joko entisiä laitella pois tai hankkia lisää kaappitilaa ;o) Vaikeita valintoja, olisiko molempi parempi ;o)

Mukavaa alkanutta viikkoa!
Niin ja vielä piti sanomani, että onnea sinulle tunnustuksista!

-kisu-

Onnenkyynel kirjoitti...

Janica, tervetuloa, toivottavasti pysyt matkassa ;)

Sydänmerkin saat painamalla Alt+3 samaan aikaan ♥

Riitta, mä olen selvinnyt ilman pyyhkeitäkin. Jotenkin aina sit tuntuu kuitenki, ettei se oo mun juttu kuitenkaan, vaikka ovatkin aivan ältsin ihania!

Mies totesi vaan sähkökatkokseen kylmänrauhallisesti: "Hei, nyt asutaan maalla"
Mä en jotensakin tuoreet housussa kyenny samaan rauhallisuuteen Ü

Onnenkyynel kirjoitti...

Kisu: Niin se taitaa mennä, että mäkin kurkin aina seuraavan viikon olkani yli joka rasahuksella ;)

Jos oikeen pinnistää, ni toi molempiparempi filosofia houkuttaa ehkä kaikist eniten, hih.
Lompakko ei vaan taho nyt antaa myöten.
Pahuksen pankkitilini, jonne kukaan halukas ei työnnä ylimääräisiä pennosiaan. Olisin ihminen, joka keksis oikein paljon käyttöä kaikille liikeneville roposille ;)

Onnenkyynel kirjoitti...

Niin ja Janica: Ettei ollu sama kaappi, jos näin, niin kiitos kaunis ;)

Päm kirjoitti...

Täydellisen viikonlopun olet viettänyt :)
Mä en ole nuoruusvuosien Manaajan jälkeen pystyny kattoo yhtään kauhua, rohkea olit joka tapauksessa ;)
Juu kirpparilla on pakko napata heti, jos jotain haluu ja mahtavan hienosti keittiöösi sopivan hyllyn löysitkin, kiva :)

Ihanaa alkanutta viikkoa! <3

Anja kirjoitti...

Hei!
Ihana viikonloppu sulla on ollu ja minäkin tykkään noista trillereistä etenkin psykologiset kiinnostaa, ja kauhu tietty...siten skifi..tieteiselokuvat..mutta mie oon kanssa sellainen pelkääjä, et jos ois nuo sähköt menneet poikki, niin paniikki ois iskeny ja mielikuvitus tekee omia kepposiaan..välil ei vessaanka uskalla mennä kun mun mies kanssa pelottelee mua...no ei se pahalla mut kuiteski...no oikein ihanaa viikkoa sinulle..

Outi kirjoitti...

Mahtava postaus <3 ihana viikonloppu vietettynä siis. Ja tuo kaappi, on upea.

Ja niistä astioista, mä pastellivärien inhoajana yllätyin että nämä Greengatet kiinnostaa minuakin. Ja menihän se GG neitsyys, tilasin nettikaupasta lattemukeja ja jälkkärikippoja, paikkakin niille odottaa uudella keittiönhyllyllä. Joten äänestän Greengaten puolesta!

-Heli- kirjoitti...

Sinäpäs oletkin tehnyt aivan ihanan kirpparilöydön :) Ja nuo gg astiat ovat kyllä ihania mutta niin ovat RM astiatkin :) siinäpäs sitä miettittävää riittääkin kumpia ostaa,itselläni ei ole kumpiakaan mutta tahtoisin molempia :) rahanmenoahan se tietää... mutta jos pikkuhiljaa!

Anis kirjoitti...

Moi. Teillähän ollut huisin mukavan kuuloinen ilta. Itsekin pidän hyvistä kauhuleffoista ja the ring ja kauna taitavat olla top3:ssa. Ihana kaappi!

pinky kirjoitti...

Ihana viikonloppu ja ihana kaappi sinulla!

Mä kans GG:hin täysin hurahtaneena äänestän niiden puolesta! :)

Onnenkyynel kirjoitti...

Päm: Voi, ei nuo kauhu sanalla alkavat kuulu munkaan normihyllyyni.
Joskus on ihan kiva katsoa muuta, ku niitä, joita normaalisti valitsee.

Anja: Mä normisti katselen Toimintaa ykkösenä, scifi kakkosena ja sit trillereitä..Kyllä se kauhu tonne häntäpäille joutuu normisti ja komedia/Draama hännille.

Nyt kyllä täytyy myöntää, että sieltä kirpparilta jäi käteen Robert Pattisonin Remember me...
Enhän minä muuten, muttakun.
Vetovoimanen naama pakotti valita kuoren kärryyn ;)
Senvarran pittää vaan sanoa, jotta kalvakka tyyli kyllä näyttää "eetwartilla" paremmalta ;)

Juu, ei munkaan mies kiusallaan, ehheehhhee ;)

Outi: Heiiiii..Apua, ei kai kaikki ole GG:n puolella =X
Mikähän niissä oikeen vetää..Pitäs ihan miettiä tään homman tsykologista puolta ;)

Heli: Oikeasti ihannoin ihmisiä, jotka kykenee jotain hankkimaan pikkuhiljaa. Ihailtava piirre!!
Mulla se tahtoo olla NYTHETIKAIKKITÄNNEJASASSIIN =O
Tää on nyt tarkkaan pohdittava.

Anis: Ilta oli kyllä piiiitkästä aikaa ihan niin rentouttava, kuin voi vaan olla ja vielä eilinenkin meni ihan putkeen.
Niin ja nuo mainitsemasi leffat sahat mukaanlukien on mut raahattu puoliväkisin leffateatteriin hytisemään tai kotona sohvalla henkeä haukkoen seurana tiirailemaan sormien välistä.
Ja täytyyhän se myöntää, että vaikkei ne mun valintoihin sisällykään, kyllä niistä jää ihan jänskä fiilis =)
Mun omassa Top3:ssa komeilee Diehardia ja Tappava ase3, kuin lintu langalla ja vihreän timantin metsästys ymt vähän lepsummat kamat ;)

Pinky: Sitä se totisesti oli.
Sinäki vielä ruuttukseni..Täällä on aika pahasti kallistuttu kukikkaaseen.


Jotenkin mä kauhistelen niitä kukkia, vaikka ne on ihania ja tahtoisin, mutten kuitenkaan näe niitä meidän keittiössä, plämf.
Oonpa hankala luonne.
Ja kuitesklin ne maksaa senverran, ettei sit viitsis katua, ku ne on hyllyssä..Hmmmppphhh.

Pitäskö aatella, että jos se on näin hankalaa, unohtaa?

Lisay kirjoitti...

Kiva postaus!!!
Minunkin haaveilemat GG-mukit saavat viela jaada kauppaan,silla en raaskisi niita varmaan kayttaa,kun pelkaisin niiden menevan rikki.
Viela mennaan Ikean halvoilla astioilla,niin kauan kun lapset ovat pienia...

Ruusa kirjoitti...

VOi kaikkea ihanaa siellä on ollut! :)

GG-neitsyys meni minulla viikonloppuna..Ei voi mitään, ne vain on ihanat! :)
Ja hei;jos ne ei sitten miellytä niin varmasti kiertävät nopeasti! ;)

Mahtavaa viikkoa!

LeenaJohanna kirjoitti...

Ihana viikonloppu teillä!<3
Sulla on oikein kirjoittajanlahjoja.
Lui kun jännittävää jännäriä.
Voi ja tuo kaappi. Siis on todella paikkansa löytäny. Ihana<3

Kivaa uutta , alkanutta viikkoa!<3

pinky kirjoitti...

Heippa taas! Greengatea ei vaan voi vastustaa. :D

Mun blogissa on muuten sulle jotain! :)

Katja kirjoitti...

Luksusviikonloppu! Ja aivan ihana vitriini. Hieno löytö!

Hanni kirjoitti...

Voi kuinka mahtavia hetkiä sulla on ollut!! Tuo kaappi tosiaan tarvitsee sisuksiinsa GG:t!! Ihana löytö.

Anskuliini kirjoitti...

ihana tarina teidän viikonlopusta :D Ja mahtava löytökin vielä! greengatelle menee minulta ääni vaikkakin molemmat ovat kauniita :) minulta löytyy 2 noita ylimmäisiä mukeja.

Onnenkyynel kirjoitti...

Heippuli kaikille taas. Ihana tummansiniharmaa aamu ulkona.

Lisay, sitä samaa lisäksi pelätessä on meijänki GG:t jääny vielä kaupan hyllyyn..
Ikean halppisastiat on oikeen hyviä ;)
Eikä harmita yhtään, jos menee rikki.
Meillä kaffet juodaan Viivi ja Wagner mukeista ;)
Mun lemppari on : Sian morsian-muki, hyi mua!!

Ruusa, toi on kyllä tosi, että aina joku haluaa täydentää astiastoaan nuilla herkuilla, jos tulee katumapäälle!

LeenaJohanaa, kiitos sanoistasi ♥
Kaappi oli kyllä niin mun juttu ja sopii tohon miunki mielestä oikeen kauniisti. Sais vaan sen lampun tuolta sivulta veks.

Pinky, kyllä mä uskon, että voi, voihan?
Hei oikeesti, niian ja hymystän eleestä ja haen yllärin pois :)

Katja, sitä se kyllä todella oli ja aattele, rahaakaan ei palanu melkees yhtään ja niilläki rovoilla saatiin luxusta ♥
Voiko parempaa enää toivoa!

Hanni, toi on tosi, että toi kaappi oikeen huutaa kukkasia sisäänsä, huoh.

Anskuliini, kiitos ♥
Jotenkin nää GreenGate astiat vaan tuntuu vetävän.

Saiskohan jostaan vuokralle, lainaan ;)

Joku neiti näpsä, idearikas uranainen vois ottaa tästä vinkistä liikeidean..
Täällä olis yks eka asiakas Ü

Janica kirjoitti...

Ei se varmaan ollut sama kaappi, ko siitä on jo yli kuukaus aikaa.

Janica kirjoitti...

Blogissani on jotain sinulle kuuluvaa...
Kiitos ihanasta blogista:)