maanantai 14. tammikuuta 2013

Tänään on hyvä päivä..Tänään on minä päivä!


Hyvä päivä tehdä sitä mitä aina olen miettinyt tekeväni huomenna, myöhemmin tai kun ehdin taikka jaksan.
Olen nähkääs naiset ihan itsekseni.
Vai olisiko tänään sittenkin hyvä päivä..
Lukea kerrankin sisustuslehtien tekstejä kuvien selaamisen sijaan.
Tai rentouttaa jumalattoman jumittunutta yläselkää..

Ei, kyllä tänään on hyvä päivä ottaa ystävä kylään ja haaveilla.
Hyvä päivä nauraa ja rentoutua yhdessä.
Juoda itsensä tutinoihin kahvilla.
Syödä itsensä turvoksiin herkuilla.
Tänään on minun päivä.

Minun päivänä nautitaan ystävän kanssa erilaisia kahveja.
Kahvimasiina kahvia ei voita melkein mikään. Vasta jauhetut pavut ja kuuma kahvi..Hmmm..




Mukavaa minä päivää jokaiselle, vaikka sitä pääsisit viettämään vasta hyvän tovin kuluttua.
Jokainen sen kuitenkin ansaitsee!

Mukava kun käytte täällä kurkkimassa =)
Heippulidei.

4 kommenttia:

JaanaElina kirjoitti...

Mukavaa päivää vaan sinne.

Irmastiina kirjoitti...

Hyvä minä päivää sinulle...nauti!

Onnenkyynel kirjoitti...

Kiitos, nautittu on ystävän kanssa=) Ja vielä tuleva ilta miehen kanssa=) Ja taas aamulla ystävän kanssa. IHANA PÄIVÄ ♥ Ihana huominen ♥

Pohdiskelija kirjoitti...

Onnellinen postaus! <3